Internet magazin → Articole → Plicul – un atribut de brand al companiei.

Plicul – un atribut de brand al companiei.

Noţiunea de plic vine din engleză de la verbul „to convert”, ceea ce înseamnă a converti sau a înveli. Şi reieşind din asta, rezultă că şi primul plic a fost inventat anume în Anglia în 1820 de către Brewer. Acestea au fost folosite pe larg în activitatea regală pentru a informa regele sau regina despre invazii sau alte noutăţi venite din ţările vecine. Primul plic arăta ca o rolă de hîrtie cu sigiliu, ceea ce acuma se foloseşte ca un element de decor destul de original. După această modă tendinţa plicurilor a crescut la inventarea acestora din hîrtie  în formă de buzunar dreptunghiular cu posibilitate de a introduce în conţinutul acestuia scrisori, fotografii sau cadruri de felicitări. Acest tip de plicuri avea acelaşi scop de informare şi contact şi s-a bucurat de succes mult timp pînă la apariţia telefoanelor. Pe lîngă faptul de comunicare au apărut şi iubitori de colectare a mărcilor.

La momentul de faţă, după apariţia telefoanelor şi în deosebi al internetului, scrisorile au căpătat o nouă formă – virtuală. Însă necătînd la faptul că tot globul pămîntesc practică comunicarea virtuală, scisorile în plicuri au rămas a fi cele mai sigure metode de legărură. Actualmente primim plicuri cu conţinut informativ, de reklamă, de prevenire sau intenţie, de agitare, contracte sau facturi fiscale, expediatorul cărora sunt instituţiile publice. Adică din rulaj sunt deja excluşi expediatori ca persoanele fizice.

Astăzi aceste plicuri sunt de cîteva tipuri, mărimi, culori. La alegerea plicului sunt anumiţi factori după care are loc selecţia şi anume care este destinaţia lor viitoare. Există tip de plic cu ferestruică transparentă pe partea din faţă pentru a uşura citirea adresei receptorului. Hîrtia din care se efectuează aceste plicuri este diferită, însă cea mai răspîndită este offset cu greutatea de 80-100 gr/m.p.

Mărimile standard pentru plicurile des practicate sunt:

A)     E65 (110x220 mm ) standard euro;

B)      С65 (114х229 mm );

C)      С5 (162х229 mm ) - А4/2;

D)     С4 (229х324 mm) -  А4;

E)      В4 (250х353 mm) – pachet care se inchide dintr-o parte.

Plicul – un atribut indispersabil pentru orice stil şi imagine a oricărei companii din RM. Veţi avea nevoie de acestea pentru distribuirea informaţiei de caracter de reklamă sau oficial, ca petiţie, anunţ sau pretenţie. Pe partea din faţă a plicului nu se indică informaţie exagerată. Deobicei aceasta conţine adresa, denumirea companiei şi uneori logotipul acesteia.  

În online magazinul nostru puteţi găsi orice tip de plicuri potrivite stilului şi preferinţelor Dumneavoastră.

Aşteptăm comenzile Dumneavoastră.

INTERNET MAGAZIN CHIŞINAU Moldova, Chişinău
. CONSULTANŢI: Uz casnic +373-22-92-45-20
+373-78-181-181
. Piese auto +373-695-24-190
. mail: cod7753191@gmail.com

Cele mai bune oferte

Kaiser EH 6960 Kaiser EH 6960 Codul: 5310217 10308.67 lei
Vitek VT-1244 Vitek VT-1244 Codul: 5480783 685.62 lei
-8%
Format A4 PROMOTIE!!! Maestro Standart (DOAR LA PROCURAREA BIROTICII IN SUMA HIRTIEI)
Format A4 PROMOTIE!!! Maestro Standart (DOAR LA PROCURAREA BIROTICII IN SUMA HIRTIEI) Codul: ACTIONPAPER2 74.48 lei
Office Line Mapă pentru arhivare A4/50 мм, Albastră Office Line Mapă pentru arhivare A4/50 мм, Albastră Codul: OL.LAF5-02 37.44 lei
ALFA 6004 EMIK ALFA 6004 EMIK Codul: AF6004EMIK 5419.63 lei
BUROMAX Pix automat BUROMAX Pix automat Codul: BM.8254 15.99 lei
Memoris-Precious Creion cu luci şi radieră Memoris-Precious Creion cu luci şi radieră Codul: MF1655G 1.75 lei
Hotpoint Ariston CP 97 SEA /HA Hotpoint Ariston CP 97 SEA /HA Codul: 5739229 19994.91 lei
Office Line Mapă pentru arhivare A4/70 mm dublă. PVC,neagră Office Line Mapă pentru arhivare A4/70 mm dublă. PVC,neagră Codul: OL.LAF7-9 38.02 lei
Samsung WF0502NUV/XEO Samsung WF0502NUV/XEO Codul: 5795657 7014.73 lei