Seturi pentru desktopul dumneavoastră.
Seturi pentru birou sau organiserele - este un accesoriu ideal pentru biroul Dumneavoastră si pentru lucrător. Aşa un tip de organisere sunt extreme de comode în utilizare. Pe lîngă faptul că posedă de un look stilat şi comoditatea în utilizare, acesta vă Va oferi ordine permanentă la locul de muncă. Cu ajutorul acestor seturi nu o să vă mai căutaţi accesoriile prin oficiu: creioane, foarfece, rigle, marchere, capsatoare, clame, cleiuri, pixuri etc. Seturile pentru birou sînt nu numai comode şi funcţionale în utilizare. Acestea o să redea biroului Dumneavoastră individualitate, soliditate şi solemnitate.
Organiserul poate servi un cadou de valoare pentru o persoana mult stimată. Dăruind un set pentru birou fara îndoiala o să vă bucuraţi destinatarul. Pentru uncoleg de lucru sau conducătorul Dumneavoastrp mai bun şi original cadou decît un organizer nu veţi găsi.
Ca şi majoritatea elementelor de birotică, şi seturile de birou se divizează în 3 categorii :
- Econom: aşa un tip de seturi de birou sunt binevenite pentru lucrătorii care nu au contact direct cu clienţii, este un aşa-zis produs de uz intern. “Econom” – este un set standard cu rechizite de birou la preţ econom, intr-un stil simplu, în aceeaşi gama coloristică. Deseori în astfel de seturi se includ de la 15 la 20 de articole, de regulă de calitate medie. În cele mai multe cazuri, articolele conţinute în organizerurile de genul econom sunt de marca “no name” cu aplicarea preţului mediu.
- Standard: este un organizer potrivit unui manager de mijloc, pentru cei care au contact direct cu clienţii, se mai potrivesc managerilor de secţii, marketologilor, office-managerilor, managerilor de vînzări. În aceste seturi se includ articole de marci mai renumite, corespunzător şi calitate bună pentru acestea. Pe lîngă setul standard descris pentru organizerurile din categoria econom, la standard se mai adaugă marchere, perforatoare, ascuţitoare, corector, support pentru cărţi de vizită, mape registratoare, etc. Deobicei aceste articole sunt constituite intr-un stil unic şi fac parte din acelaşi stil şi aceeaşi marcă. Preţul pentru categoria Standard este optimal, după cum de acesta depinde imaginea companiei şi a lucratorului în parte.
- Lux: acest set este potrivit unui lucrator de ierarhie înalta, cum ar fi conducător desecţie, director sau oricărei alte persoane care deţine un loc de rang inalt. Într-un birou bine amenajat, în împrejurime de mobilă de bun-gust un organizer standard sau cu atît mai mult econom s-ar privi prea modest. Acesta ar trebui neapărat substituit cu un set de calitate superioara, care ar reda mesei de lucru o imagine solidă şi scumpă. Aceste organizere deseori se confecţionează din lemn, piele sau piatră cu aplicarea diferitor ornamente. Un material des întîlnit este şi plasticul de bună calitate, şi bine prelucrat, însă oricum randamentul acestora este puţin mai jos decît ale celor din lemn sau piatră. Pe lîngă ansamblul susmenţionat de elemente care intră în organizere, la cel de categoria lux se mai alătură un ceas cu aplicarea aceluiaşi material ca şi rechizitele incluse, suport pentru pixuri, suport pentru cărţi de vizită, scrumieră, suport pentru scotci sau boxuri cu hirtii pentru notiţe care ulterior pot fi utile anume conducătorilor. Organizerele lux conţin rechizite de birou numai stilate, calitative şi scumpe.
În internet-magazinul nostru este expus un sortiment foarte larg de organizere. Dumneavoastră neapărat veţi găsi produsul necesar. Aşteptăm cu nerăbdare comenzile Dvs.