Cum să oformăm faţa plicului pentru a surprinde clienţii.
La momentul actual în Moldova activează un număr enorm de companii concurente, care se luptă pentru imaginea perfectă. Mult contează şi faptul cum reacţionează clientul. Dacă compania practică şi expedierea scrisorilor prin poştă, atunci ar fi binevenit să impresionăm clienţii prin exteriorul coloristic sau creativ ale plicurilor. De regulă prima impresie se formează în primele 8-20 de secunde, după rezultatele oamenilor de ştiinţă din SUA. Aceştia au făcut un experiment în baza întrebărilor:
1. Cum clientul reacţionează şi analizează plicul primit, îninte de a-l desface;
2. Cum pot fi folosite rezultatele experimentului în profitul reclamei.
Aşa deci, asupra datelor recepţionarului privirea este concentrată la 70-80%. Apoi privirea se focusează la denumirea companiei, logo-ul, mesajul sau orice altă aplicaţie care persistă pe faţa plicului. Apoi plicul este desfăcut.
Deci, folosiţi aceasă informaţie pentru succesul Dumneavoastră. Aplicaţi logo-uri sau mesaje aprinse pentru a intriga clientul. Deasemenea acuma există un număr destul de mare de plicuri multicolore. Bucuraţi-vă clienţii cu plicuri mai aprinse şi mai vesele. Nu admiteţi greşeli în texte, acestea trebuie să fie absolu sigur corecte, în caz contrar impresia clientului se va modifica, din păcate, în parte negativă, chiar dacă oformarea acestora va fi ideală.
Orice aplicaţii sunt binevenite la nivel cu textul de informaţie, aceasta va face plicul de neuitat în privirea clientului. Din experientul americanilor, asupra desenelor şi imaginilor de pe plicuri se atrage atenţia în primul rînd în jur de 8-10 secunde.
Sînt cîteva proprietăţi, cu ajutorul cărora puteţi să influenţaţi asupra conştiinţei clientului:
1. Efectul de la o imagine bine observată este mult mai mare, decît de la o imagine puţin vizibilă.
2. Aplicaţi imagini colore.
3. Folosiţi culori calde, evitaţi excesul de culori reci şi sumbre;
4. Ilustrarea unei mişcări are efect mai productiv, decît o imagine statică;
5. Fotografiile cu copii atrag mai multă atenţie decît cu maturi;
6. Desenele în formă rotundă sunt percepute mai bine decît în formă pătrată.
7. Desenul neapărat trebuie să coincidă cu tematica scrisorii.
Desigur un plic nu vă garantează sucesul absolut în oformarea afacerii sau în atragerea clineţilor. Însă popularitatea în rindurile publice vine odată cu expedierea mesajelor. Aşa că faceţi acest lucru creativ şi cu plăcere, iar noi o să vă ajutăm în potrivirea plicurilor.
În online magazinul nostru o să puteţi găsi producţie de orice categorie, inclusiv şi plicuri de orice destinaţie şi gust. Aşteptăm comenzile Dumneavoastră.